مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام امور خدمات نظارت اجرای فاز دوم پروژه هفت دره - شهرداری قزوین
اطلاعات مناقصه عمومی یک مرحله ای انجام امور خدمات نظارت اجرای فاز دوم پروژه هفت دره
به شماره 3566/ص/1400/10 مورخ 10/06/1400
لینک مشاهده و دریافت اسناد:
_https://etend.setadiran.ir/etend/index.action
برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل دریافت اسناد، ارائه تصویر تضمین شرکت در مناقصه ارسال پیشنهاد قیمت، انصراف از شرکت در مناقصه ، بازگشایی فایل پاکت ها ، اعلام به برنده، پذیرش برنده بودن پرداخت تعرفه سامانه ، ثبت اطلاعات پرداختهای تظامین در بستر سامانه امکان پذیر است.
زمان انتشار در سایت تدارکات الکترونیکی دولت: روز یکشنبه مورخ 1400/07/04 از ساعت 11:30
مهلت دریافت از سایت الکترونیکی دولت: از روز یکشنبه مورخ 1400/07/04 تا ساعت 19 مورخ 1400/07/11
مهلت بارگذاری پاکات "الف" و "ب" و "ج" در سامانه و ارائه پاکت "الف" به دبیر خانه مرکز شهرداری قزوین تا ساعت 14 مورخ 1400/07/24
تاریخ بازگشایی مناقصه : ساعت 8صبح مورخ 1400/07/25
شماره مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت :2000005084000013
توجه: برای شرکت در مناقصه میبایست در سامانه مذکور ثبت نام صورت پذیرد. جهت راهنمایی با شماره 41934-021 تماس حاصل نمایید.
برای دریافت اسناد روی این لینک کلیک کنید